[[[TENOK MANTAP]]]

[[[TENOK     MANTAP]]]
THIS PUBLIC BLOG FOR EVERYONE!!! OKEYH!!!<3<3

Sunday, May 30, 2010

orang gilak..

merujuk kpd perkara d ats.........td kan time tusyen sejarah,aku n member ngh jwb soklan yg tecer bg*padahal sembang jew lebey...jeng..jeng..jeng dtg la sowang mamat nie..aku igt bapak budak darjah 2..tppp yg aku musykil*aku hentam jew ajaan nyer..dye x pakai baju..*pakai sluar erk..
so aku wat dono jew la..patu tecer masok klas..tecer usya dye..YA ALLAH org tu bley senyum....dah le x de gg,,,lawak siut...*gelak ler.......tecer bisik kat aku "sihat ke nie?waras?" aku pon jwb "i don't think dye sehat"....patu time dye nak bla..dye turn back*speaking la plak huhu...
NAUZUBILLAH!!!!!sluar dye londeh...nampak @#^*+%.....aku n the geng gelak tp cover la gak takut dye kejor kami..haha...yg lawak nye,tecer kate owg 2 muke cam fendi*
ank sedare tecer...
aku punyer la gelak...YA allah punyer jauh beze..og tu punyer perut punyer la boroi..haha..
ini lah kenangan yg x leh aku lupe kan..lawak nak mati...*
gelak berguling-guling..


dah abih pasal satu hal...timbul lg satu........
tgh tecer bincang jwpn sej..tibe2 kechik jerit...aku pon pelik...tecer tnye knp???kechik pon jwb "ade kucing kat bwh"*
kechik nie fobia kat kucing x tau knp,,maybe dye penah kene cakar kot.....{x baek fitnah}...n then aku usya la ^@!$#& asl dye angkat kaki???lorh!!!!takot kat kucing rupenyer...atoiyyy muke encem,gentlmn,smart tppp takot kucing....hahahahaha muke smart tpp dlm ati ade taman derrr...k lah kakak aku dah bebell...dye nak pakai pc lak..k gerak..


p/s::::kitew wat tande {!@#$%^&*} nie coz kitew x nak aib kan owg n blog kitew nieee....




dah g balek dah abis da....

No comments:

Post a Comment