[[[TENOK MANTAP]]]

[[[TENOK     MANTAP]]]
THIS PUBLIC BLOG FOR EVERYONE!!! OKEYH!!!<3<3

Saturday, August 14, 2010

Air!!!!!!! @_@

merujuk kpd perkara d ats....hari nie ku akui bahawa air itu sunggoh penting in my life!!!!pg td my auntie call,,,,dye kate sampai lambat ckit...OMT,,,bilik,umah,toilet tu hah,sume2 x kemas agy!!!!!!so sempena ari yg mulia lg bahagia aku dgn aty yg rela bangun jew dari tido*x mandi beb...terus mengemas umah...sekali dlm seumur idop beb...sampai 2 kali aku mop lantai umah....heheh :) kepenatan yg ku alami hanye tuhan sajew yg tahu*hahah ayat poyosss...haishh...nak AIR!!!!
seyes penat wa ckp derr...


pada ptg ari nye,,,,mak sedare,pok sedare n "bapak gajah" pon sampai...
hurmmm...boring lorh...so aku pon on9 la...kechik a.k.a my sayang,,,mengajak hamba allah yg comel nie pegi bazaar*aku lah tu...LAMPI!!!! tapppiiiii...hamba ini sunggoh penat..so x dpt nak join...x sampai bape minit kechik ajak aku,kakak sedare aku plak ajak...dye nak tgok gerai laki dye kat bazaar tuhh...aku cadang nak p.... tapi haiiisshh..paham2 la*malas nak ulang banyak kali... SAYE NUR ASIKIN SANGAT PENAT...*ulang jugak...huhu

ishk2..ishkk2..yg sedey nyer.....AKU DITINGGAL KAN!!!!dah la kene dok ngn 'bapak gajah'...memang naseb aku la.....tapi dye tido......x de la dye menggangu kententeraman patik...memang aku rase lega sangat bile dpt taw yg 'bapak gajah' tu dah nak kawin!!!!!!khakhakha...
ye ke lega???...aku rase nanti,,,,bile balek kpg lagi boring...spew nak buli aku???spew nak tumbok bahu aku???mintak2 la perangai dye x berubah...hahah*mcm keling r ayat aku nie...hoho
k lah sampai cnii sajew coretan hamba ALLAH yg comel nie yerk...k gerak...





p/s::::::::::: 'bapak gajah' actually abg sedare aku...dye suke buli sume anak dare cucu habsah....taw la kami comell..hoho tapi dye mahu kawin dah bulan 12 nie...bertunang raye ke-3 nie...tapi aku tabik dye...dye pandai..dye blajar sampai ke menara gading tuhhh...cun siut awekkk dye....dye pon not bad la...jeles akuhh...*sajew jew nak inform kat korang yg sume2 nie...hoho






dah g balek dah abis da....

No comments:

Post a Comment